vineri, 26 septembrie 2008

recomand:

pentru ca din lipsa de activitate profesionala am foarte mult timp la dispozitie am inceput sa-mi umplu timpul cu diverse concursuri pe net, dand peste mai multe site-uri foarte darnice printre care si unul pe care il recomand cu caldura pentru ca este de-a dreptul folositor(pentru cei care se asteptau la : a se vedea link-ul).
din aceasta cauza pe langa site-ul cu pricina as dori sa recomand o cofetarie care s-a deschis langa sediul firmei la care activez incercand sa-mi pierd timpul cat mai productiv cu putinta ... si anume:
amorino. locatia este destul de indepartata adica prin mijlocul piperei, dar daca aveti rabdare sa ajungeti pana aici credeti-ma ca nu veti fi dezamagiti(si aici ma adresez consumatorilor de prajituri, dulciuri etc.). in plus cofetaria este deschisa toata saptamana de dimineata pana la ore destul de tarzii ale serii si se prezinta cu o oferta uimitoare, atat din punct de vedere al variatiei cat si al gustului, despre care nu pot sa vorbesc decat la superlativ. evident ca exista si minusuri si anume ca inca nu le-a venit tot mobilierul, adica daca vrei sa-ti iei aleasa inimii sa o impresionezi si sa-i faci ochi dulci printre dulciuri nu prea ai unde sa stai...decat in picioare sau pe bancuta din fata casei vecinului, care din intamplare e nenea Jiji- "the nenea Jiji" ;)- alt minus.
oricum recomandarea mea e sa incercati. nu aveti ce pierde decat o plimbare pana in pipera de unde puteti foarte usor sa ajungeti la snagov- pentru cei aventurosi sau in baneasa(shopping city)- pentru cei extravaganti.

Niciun comentariu:

click!


View My Stats