miercuri, 17 septembrie 2008

17.09.2008

astazi este o zi in care trebuie sa ma manifest printr-un manifest. adica sa-mi exprim punctul de vedere, la care oricum nu va adera nimeni, dar voi avea linistea si impacarea ca macar l-a citit cineva datorita circumstantelor.
de dimineata m-am trezit mai devreme, nu din vointa proprie! ci din cauza ca am dormit- printre altele, peste noapte, la el-ul(un alt el decat cel mentionat intr-un alt post) care munceste mai mult decat mine, dar care are un program mai fiabil. si cum m-am trezit eu mai devreme ar fi fost normal sa ajung si eu mai devreme la munca...dar, inca locuiesc in Bucuresti, minunatul Bucuresti, ceea ce inseamna ca dupa 2 ore si jumatate dupa ce am ajuns la Lukoil-ul de la Dna Ghica, care pentru consumatorii de Pipera este asociata cu statia de plecare catre magnifica destinatie mi-am finalizat excursia catre sediul locului de munca a carei mandra posesoare ma aflu.
adica eu la ora 08:03 stateam zgribulita in statie, in papuceii mei de balerina pe care mi i-am luat de cu seara din garderoba de pantofi pentru ca in mintea mea s-a facut asocierea intre soarele iesit ieri dupa masa si o vreme oarecum mai putin mohorata decat cea de zilele trecute si asteptam alaturi de cei 27 muncitori, 32 menajere, 2 vanzatoare de la mega image si una de la jollie ville 167'le.
astept 42 min pana cand, inghetata de frig si uda la picioare, caci umbrela este de altfel nelipsita in acest sezon din sacosa(ca nu se poate numi geanta la dimensiunile la care se prezinta) ma urc in tramvai. tramvai cu care merg 3 statii si ma dau jos pentru a putea avea acces la celalalt maxitaxi:445, care vine mai des, dar mai plin de oameni.
stau zgribulita, alaturi de o alta doamna si astept. trece o masina pe langa noi, scria 445 pe ea, dar nu a oprit. sa fi fost datorita faptului ca stateau oameni inclusiv pe trape? ne-am resemnat cu gandul ca trebuie sa o asteptam pe urmatoarea, care apare dupa 10 minute si nu numai ca era plina, dar chiar m-am mirat cum mai putea sa conduca soferul pentru ca, literalmnte ii stateau oameni in cap.
cu o stare incipienta de nervozitate ma urc in urmatorul tramvai si mai merg inca 2 statii inspre statia de metrou pipera, gandindu-ma ca, fiind mai aproape de capatul de linie urmatorul 445 nu va fi la fel de aglomerat.
nu trebuie sa va mirati foarte tare afland ca si urmatorul 445 era la fel de plin, iar ca soferul nici macar nu s-a mai uitat, nu ca ar fi putut sa vada, daca sunt oameni doritori sa ajunga la timp la serviciu.
nu stiu daca este atat de evidenta actiunea intreprinsa de mine in aceasta situatie, dar mie mi s-a parut cea mai buna. m-am urcat in metrou si am mers pana la aviatorilor, de unde am luat 301, care, in traficul de la ora precizata(intre timp se facuse 09:19) a facut 27 de minute de la aviatorilor pana la ambasada Chinei. si tot asa inca vrei 17 minute de la SatulFrancez pana la pod. si inca 18 minute de la pod la aeroport. sederea in 301 nu a fost atat de nefasta deoarece am resusit sa citesc ziarul(ziarele de fapt, pentru ca doamna de la care am reusit sa fur cateva articole cumparase si libertatea si click, nu ca as sti care e diferenta dintre ele in afara de faptul ca titlurile articolelor), iar un domn foarte dragut, trecut de mult de prima tinerete s-a oferit sa-mi tina geanta pana mi-am descurcat firele de la hands free si m-a ajutat sa-mi dau jos paltonul care devenise deja insuportabil peste cele 3 randuri de haine si inconjurata de 7 oameni.
la ora 10:27 am ajuns la jollie ville de unde am facut fix 8 min pana la sediu, regasindu-ma in intarziere de nu mai putin de 35 de minute, ceea ce nu bate recordul de asta iarna de 2 ore- dar aceasta povestire o vom relata cu alta ocazie.
stau sa ma gandesc la ce ora ar trebui sa ma trezesc dimineata si in ce fel sa-mi portionez rabdarea pentru a-mi ajunge 5 zile pe saptamana in vederea intreprinderii cu succes a actiunilor de : a ajunge la timp dimineata si a nu declansa conflicte armate pe parcursul dreplasarii mele inspre sediul locului de munca.
mai stau sa ma gandesc ca nu sunt singura care se regaseste in aceasta situatie si sunt foarte curioasa(chiar daca nu din fire) ce solutii gasesc ceilalti+ ca nu stiu unde incap atatea masini si nu inteleg cum pot 7 oameni care lucreaza in acelasi loc, stau in acelasi cartier pe o raza de 3 alei sa vina fiecare cu masina proprie si personala la munca si sa se injure unul pe celalalt ca "nu se lasa" sa treaca sau ca nu-si dau prioritate....
cum ziceau baietii aia???" "e!e! e Romania!! e!e! e Bucuresti!!!"

Niciun comentariu:

click!


View My Stats